Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket, da biste ustanovili da li je prilikom transporta oštećen. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod, možda, oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Prilikom odbijanja preuzimanja pošiljke, kao razlog odbijanja naglasite da je paket oštećen.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

  • Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a nalazi se na računu
  • Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a ne nalazi se na računu
  • Da niste dobili proizviod koji ste poručili, a nalazi se na računu
  • Da ste dobli proizvod koji je oštećen
  • Da ste dobili prizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista

u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema, na broj telefona koji je naveden na adresnici. Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku.


Roba sa defektom 
U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosimo mi.

Prilikom reklamacije potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju. Ukoliko je defekt ili oštećenje nastalo u transportu ili kao posledica neodgovarajuće upotrebe, nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.