Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket, da biste ustanovili da li je prilikom transporta oštećen. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod, možda, oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Prilikom odbijanja preuzimanja pošiljke, kao razlog odbijanja naglasite da je paket oštećen.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a nalazi se na računu
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a ne nalazi se na računu
- Da niste dobili proizviod koji ste poručili, a nalazi se na računu
- Da ste dobli proizvod koji je oštećen
- Da ste dobili prizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista
u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema, na broj telefona koji je naveden na adresnici. Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku.
Roba sa defektom
U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosimo mi.
Prilikom reklamacije potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju. Ukoliko je defekt ili oštećenje nastalo u transportu ili kao posledica neodgovarajuće upotrebe, nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.